loading

Cabina de Pulverizare Manuala cu Patroane Filtrante

Descriere tehnica

Cabina lucreaza cu un singur operator si o singura unitate de pulverizare, care lucreaza rând pe rând prin cele doua deschideri aflate pe o parte si cealalta a cabinei.

În aceasta varianta piesa trebuie si se deplaseze înainte si înapoi de-a lungul caii de rulare ce trece pe deasupra cabinei.

Cabina de pulverizare este construita din elemente confectionate din tabla decapata de constructie, vopsite cu pulbere.

Panourile se fixeaza între ele cu suruburi si piulite, iar la montaj se etanseaza cu materiale de etansare. Cabina de pulverizare este prevazuta cu doua deschideri de pulverizare prin care operatorul aplica vopseaua pulbere. Operatorul vopseste rând pe rând printr-una din cele doua deschideri de vopsire.

Piesele intra în cabina prin deschiderea laterala, ele fiind suspendate pe dispozitivele de transport. Pe partea superioara a cabinei se monteaza ventilatorul de absorbtie, amortizorul de zgomot si rezervorul de aer comprimat al dispozitivelor de scuturare.  Dispozitivele de scuturare ale filtrelor sunt montate în interiorul patroanelor de filtrare. Aerul din incinta cabinei este aspirat de ventilator prin filtre si prin camera curata si reintrodus în atelier. Absorbtia se realizeaza cu ventilatorul montat deasupra cabinei. Ventilatorul absoarbe aerul din camera curata, în care sunt montate patroanele de filtrare. Ventilatorul de absorbtie creeaza un curent înspre interiorul cabinei de pulverizare, astfel pulberea nu poate sa ajunga din spatiul de lucru în atelier. Aerul aspirat si filtrat din camera curata ajunge, prin amortizorul de zgomot, tot în spatiul atelierului. În timpul pulverizarii, filtrele se încarca cu pulbere, ceea ce micsoreaza absorbtia. În aceste cazuri, filtrele trebuie curatite. Curatirea se face cu scuturatoare pneumatice montate în interiorul patroanelor de filtrare. Dispozitivele sunt actionate de aerul comprimat din rezervorul montat deasupra cabinei.

Cabina de pulverizare este dotata cu un carucior pentru colectarea pulberii nedepuse pe piese sau scuturata de pe filtre.

Caruciorul este prins cu cleme, la nivelul panoului de fund al cabinei. Pulberea scuturata de pe filtre este recuperata de rezervorul amplasat sub filtre.

– Dimensiuni de gabarit – lungime L : 2800 mm
– latime l : 2480 mm
– înaltime H : 3450 mm
– Numarul deschiderilor de pulverizare : 2
– Dimensiunea deschiderilor de pulverizare principale : 1800x 1200mm(cu usi)
– Dimensiunea deschiderilor laterale : 1800x1300mm (1800x700mm)
– Numarul patroanelor de filtrare : 4 buc.
– Aerul comprimat – presiune de intrare : max. 6 bar- min. 4 bar
– umiditate : 1,3 g/Nm3
– continut de ulei : 0,1 ppm
– Consumul de aer al filtrelor : 70 Nm3/h
– Viteza optima a curentului de aer : 0,3 – 0,5 m/s
– Debit de aer absorbit : 4800 m3/h
– Racordare la retea : 3 x 380 V ; 50Hz
– Putere instalata : 3,5 kW

Componenta de livrare

– Construc?ia metalic? a cabinei TIM ELECTROCOLOR : 1 garn
– Ventilator : P = 3 kw: 1 buc
– Amortizor de zgomot 1 buc
– Filtre 4 buc
– Dispozitive de scuturare pneumatice: 4 buc
– Recipient aer cu supap? de siguran??: 1 buc
– Tablou electric de comanda componente: 1 buc
– Grup filtrare-reglare aer comprimat: 1 buc