loading

Cabina de Pulverizare Manuala cu Patroane Filtrante

Descriere tehnica

Cabina lucreaz? cu un singur operator ?i o singur? unitate de pulverizare, care lucreaz? rând pe rând prin cele dou? deschideri aflate pe o parte ?i cealalt? a cabinei.

În aceast? variant? piesa trebuie s? se deplaseze înainte ?i înapoi de-a lungul c?ii de rulare ce trece pe deasupra cabinei.

Cabina de pulverizare este construit? din elemente confec?ionate din tabl? decapat? de construc?ie, vopsite cu pulbere.

Panourile se fixeaz? între ele cu ?uruburi ?i piuli?e, iar la montaj se etan?eaz? cu materiale de etan?are. Cabina de pulverizare este prev?zut? cu dou? deschideri de pulverizare prin care operatorul aplic? vopseaua pulbere. Operatorul vopse?te rând pe rând printr-una din cele dou? deschideri de vopsire.

Piesele intr? în cabin? prin deschiderea lateral?, ele fiind suspendate pe dispozitivele de transport. Pe partea superioar? a cabinei se monteaz? ventilatorul de absorb?ie, amortizorul de zgomot ?i rezervorul de aer comprimat al dispozitivelor de scuturare.  Dispozitivele de scuturare ale filtrelor sunt montate în interiorul patroanelor de filtrare. Aerul din incinta cabinei este aspirat de ventilator prin filtre ?i prin camera curat? ?i reintrodus în atelier. Absorb?ia se realizeaz? cu ventilatorul montat deasupra cabinei. Ventilatorul absoarbe aerul din camera curat?, în care sunt montate patroanele de filtrare. Ventilatorul de absorb?ie creeaz? un curent înspre interiorul cabinei de pulverizare, astfel pulberea nu poate s? ajung? din spa?iul de lucru în atelier. Aerul aspirat ?i filtrat din camera curat? ajunge, prin amortizorul de zgomot, tot în spa?iul atelierului. În timpul pulveriz?rii, filtrele se înc?rc? cu pulbere, ceea ce mic?oreaz? absorb?ia. În aceste cazuri, filtrele trebuie cur??ite. Cur??irea se face cu scutur?toare pneumatice montate în interiorul patroanelor de filtrare. Dispozitivele sunt ac?ionate de aerul comprimat din rezervorul montat deasupra cabinei.

Cabina de pulverizare este dotat? cu un c?rucior pentru colectarea pulberii nedepuse pe piese sau scuturat? de pe filtre.

C?ruciorul este prins cu cleme, la nivelul panoului de fund al cabinei. Pulberea scuturat? de pe filtre este recuperat? de rezervorul amplasat sub filtre.

– Dimensiuni de gabarit – lungime L : 2800 mm
– latime l : 2480 mm
– înaltime H : 3450 mm
– Numarul deschiderilor de pulverizare : 2
– Dimensiunea deschiderilor de pulverizare principale : 1800x 1200mm(cu usi)
– Dimensiunea deschiderilor laterale : 1800x1300mm (1800x700mm)
– Numarul patroanelor de filtrare : 4 buc.
– Aerul comprimat – presiune de intrare : max. 6 bar- min. 4 bar
– umiditate : 1,3 g/Nm3
– continut de ulei : 0,1 ppm
– Consumul de aer al filtrelor : 70 Nm3/h
– Viteza optima a curentului de aer : 0,3 – 0,5 m/s
– Debit de aer absorbit : 4800 m3/h
– Racordare la retea : 3 x 380 V ; 50Hz
– Putere instalata : 3,5 kW

Componenta de livrare

– Construc?ia metalic? a cabinei TIM ELECTROCOLOR : 1 garn
– Ventilator : P = 3 kw: 1 buc
– Amortizor de zgomot 1 buc
– Filtre 4 buc
– Dispozitive de scuturare pneumatice: 4 buc
– Recipient aer cu supap? de siguran??: 1 buc
– Tablou electric de comanda componente: 1 buc
– Grup filtrare-reglare aer comprimat: 1 buc